قوانین مرجوعی

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گالری بزمه منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گالری بزمه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. تعریف مشتری یا کاربر مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بزمه اقدام کند. همچنین از آنجا که گالری بزمه یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

فروشندگان

فروشنده مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده و با مهر فروشنده ارسال میشود

- خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.

- سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشنده باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تنکابن و شهرستان‌های دیگر، ارسال خواهند شد.

1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشنده، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشنده ، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در گالری بزمه است.

- منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به دفتر گالری بزمه توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

- در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و گالری بزمه تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد و به شما اطلاع داده خواهد شد.

- در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشنده به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و گالری بزمه مجاز است با اطلاع نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

بازگشت کالا و عودت وجه

- نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه گالری بزمه است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

خدمات پس ‌از‌ فروش

- خدمات پس ‌از‌ فروش گالری بزمه تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشنده را می‌پذیرد که کالا با محصول انتخابی مغایرت داشته یا ایرادی در آن مشهود باشد

در طریقه بازگشت کالا لیبل بارکد، جدا نشده باشد. ارتباطات الکترونیکی، هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گالری بزمه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گالری بزمه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گالری بزمه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی در صورت استفاده از هر یک از خدمات گالری بزمه ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. ثبت، پردازش و ارسال سفارش در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت بزمه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بزمه محفوظ است. گالری بزمه در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت بزمه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​ گالری بزمه با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های فروشگاه بزمه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه بزمه تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. سایت بزمه هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای سایت گالری بزمه وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند. همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که سایت بزمه همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی سایت بزمه و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و سایت بزمه حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود. کد تخفیف در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

حمل و نقل

- در رابطه با سرویس تحویل پستی فروشگاه اینترنتی بزمه، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود. بزمه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و گالری بزمه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش بزمه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بزمه ارسال شود. مرجوعی کالا تمامی محصولات فروشگاه، ضمانت اصالت و سلامت را دارند. تمامی محصولات با دلیل انصراف از خرید فقط در صورتی که پلمپ باشد پس گرفته میشود. در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، گالری بزمه با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بزمه کنترل و بررسی می‏‌شود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه می‏‌شود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد. برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض 7 روزه بزمه ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در گالری بزمه به اتمام برسد، و بزمه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، بزمه صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک هفته بعد از تحویل به مشتری) به مشتری برمی‌گرداند. - گالری بزمه نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید. در صورتی که محصول دارای عیب و مشکل هست میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی و ارسال عکس و فیلم از محصول و توضیح ایراد آن محصول را تعویض یا مرجوع کنید لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. - از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گالری بزمه جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.


در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.) تمامی محصولات مرجوعی تنها از طریق پست پذیرفته میشود. هزینه ارسال کالا از طریق ماهکس ، تیباکس و باربری پس کرایه میباشد و توسط مشتری پرداخت میشود. خرید کالای شامل گارانتی اگه محصول خریداری شده شامل گارانتی شرکتی باشد پس از مهر فروشگاه، ایرادات زمان استفاده از محصول مشمول گارانتی میشود و مسئولیتی به عهده گالری بزمه نیست در صورتی که میخواهید گارانتی محصول مهر نداشته باشد میتوانید با پشتیبانی فروشگاه هماهنگ کنید.

راه های ارتباطی

گالری بزمه تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.bazmehgallery.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت بزمه هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.bazmehgallery.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. استفاده (دانلود و کپی)از تمامی مطالب،اطلاعات و تصاویر سایت برای همکاران و تمام کسانی استفاده تجاری میکنند بلامانع میباشد. همکاران گرامی در صورتی که قیمت های سایت از فضای رقابتی دور است می توانید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید تا اصلاح شود. در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید .ایمیل:bazmehgallery@gmail.com(پشتیبانی ۲۴ ساعته) اینستاگرام:bazmehgallery واتس اپ:09363552700(پشتیبانی ۲۴ ساعته) تلگرام:bazmehgallery(پشتیبانی ۲۴ ساعته) تلفن تماس: 01154224612(پاسخگویی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی ۲۱)

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما